czwartek, 24 stycznia 2013

SCENARIUSZ 4

Tak, tym razem scenariusz. A, chciałabym Was prosić o opinie, bo nie wiem, czy mam co jakiś czas dodawać scenariusze.

Było już po balu. Sprzątaliśmy całą salę razem z Trudy. Gdy prawie wszystko już lśniło, Trudy musiała już iść. Oczywiście zapewniliśmy ją, że wszystko posprzątamy. Gdy wyszła posprzątaliśmy, a później przypomniałam Eddiemu o tym, po co zostaliśmy.

Pat: Miałam z tobą pogadać...
Eddie: Mów, o co chodzi Gaduło -dłużej nie wytrzymam.
Pat: To może się przejdziemy ?
Eddie : Szczerze, to też wolę rozmawiać na zewnątrz...

Pat : Słuchaj Eddie...
Eddie <przerywa jej>: Muszę ci coś powiedzieć... Kocham cię Gaduło... Naprawdę kocham ! Jak nikogo wcześniej, bo... jesteś moją pierwszą dziewczyną... i miłością...
Pat: Oh, Eddie... Szlak, znowu !
Eddie <zdziwiony, posmutniał>: Coś nie tak ?
Pat: Nie Eddie to nie tak, po prostu jak mówisz mi co do mnie czujes, jakoś trudno mi wyznać, co ja czuję. Sam widzisz -zamiast 'też cię kocham' albo jakiekolwiek słowa które wyrażają moje uczucia, odpowiadam 'oh, Eddie'. Zupełnie jakbym bała się słowa kocham.
Eddie : To nic złego...
Pat: Właśnie, że tak ! Od paru lat nie potrafię ci powiedzieć, że cie kocham ! Tak kocham ! I... też jesteś moją pierwszą miłością, może dlatego tak boję się tych słów...
Eddie : Zaskakujesz mnie coraz bardziej, myślałem, że już było paru przede mną... Czyli to ja jestem pierwszy -twój pierwszy chłopak, miłość i to ze mną przeżyłaś swój pierwszy pocałunek...
Pat: Tak. A skoro do tego wracasz to... czy przede mną były jakieś inne dziewczyny, które całowałeś ?
Eddie <prawie szeptem>: Nie...
Pat: Zaskakujesz mnie Edisonie.
<śmieją się>
Nie wyglądałeś jakby to był twój pierwszy pocałunek...
Eddie: Ach ten talent.
<śmieją się>
Pat: To może przypomnisz mi, na czym polega twój talent ?
Eddie: Z chęcią Gaduło.

< całują się>



***
PAMIĘTNIK PATRICII :

Co za ulga. Wreszcie wyznałam Eddiemu, że Go kocham. Tak powiedziałam mu wprost, że go kocham, K.O.C.H.A.M. !
To nie było tak trudne jak myślałam, może dlatego, że On zapewnił mnie o swoich uczuciach jako pierwszy. Dowiedziałam się baaaardzo ciekawych rzeczy np. że :
-jestem Jego pierwszą dziewczyną
-jestem Jego pierwszą miłością
-jestem pierwszą dziewczyną, którą całował.

Tak trudno było mi w to uwierzyć, zwłaszcza wtedy, gdy pierwszy raz się całowaliśmy. Chyba do końca życia zapamiętam ten dzień i liczę na to (w tych okolicznościach -tzn. że też wtedy przeżył swój pierwszy pocałunek, chociaż nie tylko ;> ), że On też. Za każdym razem, gdy On muska swoimi wargami moje, czuję się jakbyśmy całowali się poraz pierwszy. To niesamowite. Na prawdę jestem zakochana i chcę żeby to trwało wiecznie.
***



 

Teraz 2 gify, które Ci, którzy oglądali 3 sezon (po angielsku lub z napisami) napewno kojarzą ; )

 
hahahhahahahhaha kocham ten gif ♥
 
 
 
 
 
 
 
a tutaj (nie wiem czy ktokolwiek by to przewidział) odwet 'Kejti' (KT)

 




Takitam króciutki scenariusz, ale nie byłabym sobą, gdybym nie dodała pamiętnika. ♥
Liczę, że Wam się spodoba mimo wszystko.
Buziaki
beauty you were born with ♥

11 komentarzy:

  1. Cudny scenariusz i pamiętnik też. ;) Mam pytanko: Będziesz też dodawać "historie" innych par z TDA????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy zaczęłam wątek PEDDIE więc dokończyłam, a o jaką parę dokładnie Ci chodzi :> ?

      Usuń
  2. Superr!!Pierwszy raz weszłam na bloga..dziewczyno masz talent.Boski może też dlatego że uwielbiam peddie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle wspaniale . :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuper dziewczyno ty to masz talent

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż jestem zazdrosna a twój talent wiesz ? Super <3

    OdpowiedzUsuń

Zwykły komentarz ? Rada ? Hejt ? Śmiało ♥