poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zawieszka

Przepraszam tak bardzo, ale po prostu nie mam weny. Nie umiem się zdecydować czy chcę Peddie (moją miłość), czy Patrome (taki dreszczyk emocji). Asdfghjkl -to się dzieje w, mojej głowie. Na szczęście wolne (3 dni bo trzecioklasiści piszą egzamin), odpocznę od denerwujących nauczycieli. Może coś mi wypadnie do głowy. Szkoła, problemy sercowe, ogólny leń -to wszystko (liczę na to ;>) usprawiedliwia moją nieobecność na blogu. Błagam, pomóżcie. Dajcie jakieś pomysły...

Peddie vs Patrome

:<

Buziaczki
xoxo

Parę zdjęć wyjętych z kontekstu <3
(Fabian i dżem w mleku, Eddie like a boss, Willow, Joy...)

4 komentarze:

  1. Możesz wprowadzić jakiś element Patrome, byłoby ciekawie ^ ^ Zawsze będę murem za Peddie, ale można coś takiego wprowadzić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam peddie no ale przygoda z patrome to może się udać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dodaj szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny nagłówek i nowy wygląd :*

    OdpowiedzUsuń

Zwykły komentarz ? Rada ? Hejt ? Śmiało ♥