wtorek, 12 lutego 2013

Kolejna część (6 part 1) ♥

'Obiad na stole !' wykrzyknęła Trudy. Zeszłyśmy z góry, chłopcy byli już na dole. Na obiad było spaghetti. Alfie i Jerome bardzo się ucieszyli, reszta nieco mniej. Szczególnie ja z z Joy bo miałyśmy dyżur. Zjedliśmy.  Chyba każdy chociaż raz dostał makaronem -dzień jak co dzień. Mimo, że skończyliśmy jeść, nie wyszliśmy z jadalni -o to poprosiła nas Trudy. Nie wiedzieliśmy po co. Alfie miał własną teorię, że zaraz przylecą kosmici żeby nas porwać, a Trudy, na ich zlecenie, miała nas tu sprowadzić i właśnie wypełniła swoją misję. Nikt nie podzielał jego entuzjazmu związanego z kosmitami. Wreszcie Trudy weszła do pokoju. 'Hej, jestem K.T., z Ameryki.' oznajmiła dziewczyna, która weszła za naszą opiekunką. 'A ja Mara, miło mi cię poznać.' wyrwała moja przyjaciółka. Po chwili każdy zapoznał się z nową uczennicą, nadeszła chwila na oblecha, ughm... Eddiego. 'Hej' zaczął (podając jej rękę) 'jestem...' urwał zaopatrzony w dal. Wyglądał dziwnie, jak zahipnotyzowany... 'Jesteś kosmitką !!' wykrzyknął Alfie uradowany, że potwierdza się jego wcześniejsza teoria dotycząca przybyszów z innych planet. Ta nowa, K.T. czy jak jej tam, wyrwała rękę z pomiędzy palców Eddiego i dość zaskoczona słowami Alfiego odpowiedziała 'Nie, a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.' zaśmiała się. Chciała być zabawna. No błagam... żenada. A jednak, Eddie się zaśmiał spoglądając na mnie. Poczułam jego wzrok skoncentrowany na mojej osobie. Nie okłamując siebie przyznałam, że sprawiło mi to radość.


Przepraszam, że taki krótki, ale jestem zmuszona pisać z telefonu :(
Poza tym wyszedł nudny i nijaki, ale liczę, że da się czytać :>
Ostatnio nie mam weny, więc następny może się ukazać dopiero za tydzień.

Buziaki
beauty you were born with ♥

P.S. Kolejny za 5 komci słodziaki ;****

8 komentarzy:

  1. Boooooooski *__* kiedy kolejny ??

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPEEEER!!!!!! MAŁE PYTANKO CZY NINA I WILLOW BEDA W TYCH OPOWIADANIACH I CZY AMBER BEDZIE CAŁY CZAS??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Willow na pewno, Amber oczywiście, że tak (uwielbiam ją ♥), a Nina jeszcze się waham... Skłaniałam się ku temu, żeby stworzyć Jabian... A chcecie Ninę ??

      Buziaki
      beauty you were born with ♥
      xoxo

      Usuń
  3. Genialne , naprawdę . :D Ja tam bym bardzo chciała Jabian ( i w opowiadaniach i w serialu ) . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam że będzie pod koniec Jabian, ale czy to prawda to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc wolałabym Fabine niż Jabian, ale to co piszesz to twoja interpretacja ;-) no i świetny oczywiście ^^ trzymam kciuki za Peddie :D oby K.T im nie przeszkodziła !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To znaczy w pierwszym sezonie Fabina była spoko, ale w drugim takie kluchy bo Nina i Fabian się 'rozstali' ale Joy nie mogła być z Fabianem bo on kochał Ninę, a Nina Fabiana i była zazdrosna i wgl takie zawiłe wszystko ;) ale Peddie od początku jest ok -Peddie forever <3
    A jeśli będzie Keddie to się załamię XD

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Zwykły komentarz ? Rada ? Hejt ? Śmiało ♥